Homeee



Hey , what's up ?! Aku dah balek rumah dah , i mean rumah parents aku lahh . Yeah , balek-balek terus ambek laptop dekat bawah and online dekat atas . Aku pelik asal kakak aku taknak online , dia jarang online kod . Baek en ? Takpetakpe sekrang nih aku dah dapat conquer laptop ini *aku eja salah , sila betulkan* Bytheway , tadi Saifullah call his ma ex. Dia mntak couple balik but , nak ke aku terima . Dia baek , cute and hitam manis . Cumaa * Dia dah sakedkan hati aku dua kali kod , macam mane aku nak terima dia . Dia kate aku nak mntak couple then aku jawablah , aaa entah laah . Pastuh dia kate , klau taknak takpe . Aku jawab aaa entahlah . Pastuh dia kate BYE . Aku macam -.- Touching pulak mamat nih , haihh . Tapii aaa , err patut ke aku terima balik . Or aku just tunggu next year? Pshh , dah lah bye :)

 
Blogger design by suckmylolly.com